2014. március 26., szerda

Müzliszelet helyett: MÜZLIMUFFIN! :)

Beszereztem a szilikonos sütőformámat, úgyhogy nem bírtam ki, hogy ne süssek benne azonnal valami finomságot! :-P



Nagy müzliszelet rajongó vagyok, de tudom, hogy amiket meg szoktam venni és enni fényévekre vannak az egészséges nassolnivalóktól. A hozzávalókat transz-zsírsavakkal tapasztják össze (amik szívbetegséget, cukorbetegséget, elhízást, daganatos megbetegedéseket és a világ összes baját okozzák), nem beszélve a sok mesterséges adalékanyagról, amit olyan apró betűkkel írnak rá a csomagolásra, hogy Legolas legyen a talpán, aki el tudja olvasni őket!



Egyből két verziót is sütöttem, mert a férjuram nem szereti a mazsolát, én viszont imádom!


 A receptekből 6-6 db minimuffin fog kisülni :)

Mazsolás verzió

Hozzávalók:
  • 25 g vaníliás protein
  • 1 banán
  • 75 g müzlikeverék (Spár vollkorn gyümölcsös müzlit használtam)
  • elpárolgás (kalóriabázisra): -22 g
Elkészítés:
1. A banánt villával összetörjük, pépesítjük.
2. Hozzáadjuk a müzlikeveréket, végül a proteint.
3. Előmelegített sütőben 170 fokon 10 percig, majd 160 fokon 20 percig sütjük. Végezz tűpróbát!

Tápanyagtartalom

Müzlimuffin mazsolával

Anti-mazsolás kakaós verzió 

Hozzávalók:
  • 25 g csokis protein (én vaníliással csináltam, mert csak ez vagyon itthon)
  • 1 banán
  • 50 g zabpehely
  • 2 g zsírszegény kakaópor
  • 2 édesítő tabletta porrá zúzva
  • elpárolgás (kalóriabázisra): -22 g
Az elkészítése ugyanaz, mint a mazsis verzióé :)

Tápanyagtartalom 

Kakaós müzlimuffin

Az ötletet INNEN merítettem, tessék rendszeresen látogatni ezt az oldalt is ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése