2014. március 7., péntek

A világ legegyszerűbb dolga: a puding :)



Miért ezzel kezdem? Mert ennél könnyebb nincs is, kezdők sem bukhatnak bele, mellesleg ezt ettem vacsira (restellem, de imádom az édességeket), a fehérje - és az íze miatt is - mindig túróval eszem :)



Hozzávalók:
- 2 dl víz
- 4 dl tej
- 10 db édesítő
- 1 cs. pudingpor (itt epreset használtam, de lehet bármilyen) :)
- (kalóriabázisra: Elpárolgás -40 g)

Amivel feldobhatod:
- 125 g zsírszegény túró
- kekszek (én ilyet szoktam beletenni --> istenien omlós!, én a Spárban szoktam beszerezni)
- a puding ízvilágához passzoló fűszerek, aromák (pl.: fahéj, vanília, rumaroma...)

Elkészítés:
Egy mérőpohárba engedd bele a vizet, öntsd rá a tejet, majd ebből kb. 4 dl-t önts bele egy kisebb lábosba, dobd bele az édesítőt. Közepes lángon kezdd el melegíteni! Gyorsan szórd bele a pudingport a maradék kb. 2 dl folyadékodba és villával keverd össze homogén állagúra. A melegedő tejet kezd el kevergetni, nehogy odakapjon. Amikor már látod, hogy gőzölög, öntsd bele a pudingos folyadékot. Innen már csak kis idő kérdése és besűrűsödik! Minél jobban sűrűsödik, annál jobban keverd! :)
Végül mérj ki egy tálkába 125 g túrót és öntsd rá a pudingot! Jó étvágyat hozzá!

Tápanyagtartalom

PUDING

PUDING TÚRÓVAL (egy egység=425 g)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése